Dagens bilder

 
Det har ju varit härligt väder idag också så då blir det ju så klart att man går ut en sväng och utnyttjar det härliga ljuset. Inga speciella bilder direkt men som jag nyss skrev, jag tyckte ljuset var särskilt bra idag.
 
Nu där emot så tror jag att jag ska ut med macrogluggen och se om jag kan finna något intressant motiv, ha de gött! 
6
LIIV - vanlig men unik

superfina bilder!

Svar: Tack så mycket! =)
simonpixel.webblogg.se

aina [fotoblogg]

Jättefina bilder (:

Svar: Tack så mycket! :)
simonpixel.webblogg.se

Julia

Superfina bilder" :))

Svar: Tackar! :)
simonpixel.webblogg.se

Enya

Sitter med stora ögon och tänker "Seriöst? Driver du med mig?!" om dina bilder. Du tar så sjukt vackra bilder så det är inte sant!

Svar: Åh tack så mycket! :)
simonpixel.webblogg.se

Rebecca Önhult

Vilka fina bilder du tar!
Anser du att det är någon super skillnad på canon 7D och 60D om man tänker kvalité på bilder?:)

Svar: Tack så mycket! Nej det skulle jag inte säga, jag tycker att de flesta systemkamerorna är likvärdiga när det kommer till bildkvalitén. Det är mer inställningar och funktioner som skiljer kamerorna åt.
simonpixel.webblogg.se

Beatrice Jakobsson (foto)

snygga bilder! :)

Svar: Tack så mycket! :)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar