Little froggy

 
Man kan lura sig på ett macroperspektiv...
 

Ni minns säkert för ett tag sedan när jag skrev att jag och pappa hade åkt iväg en lite längre bit än vanligt för att utforska lite nya fotoställen. Det var samma inlägg där jag skrev om den eller de personer som måste ha haft det väldigt tråkig med att sätta upp hur många vandringsledsskyltar som helst.
 
Hur som helst det jag inte fick med i det inlägget tänkte jag att jag kunde skriva nu istället och det är hur lätt ett macroobjektiv kan lura en, som ni ser på bilderna ovan då den på första bilden ser rätt så stor ut och sedan några sekuder senare jämfört med klockan så var den inte alls så stor. För övrigt så var det en hel invasion man fick se efter sina fotsteg. 
7
Sanna - Livet med Wilton

Hehe, så plutteliten den var! Jag blev lurad :)

Svar: Ja visst var den :)
simonpixel.webblogg.se

Fie

Nej fyfan vilken söt groda. Och vilken otrolig bild för den delen!

Jag själv kommer inte överens med mitt Macro-objektiv så det får ligga i lådan och samla damm. :(

Svar: Tack så mycket! :)
Jaså vad är det då som är problemet? Fotar du med auto-fokus så kan jag förstå det för man måste använda manuellfokus :) Vilket macro har du?
simonpixel.webblogg.se

La Gurly

Härligt detaljerade bilder du har! Loving it!

Svar: Tack så mycket! :)
simonpixel.webblogg.se

thinki.se

Supperfin bild på lilla grodan!

Svar: Tack så mycket! :)
simonpixel.webblogg.se

Stephanie

Häftiga bilder!

Sv: Vilken fin kommentar! Tack så jättemycket! :)

Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

Awwe gud så liten och söt :)

Lisa

Grymma bilder! Älskar att läsa din blogg! :D

Svar: Åh tack så mycket! :)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar