Long tailed tit

 
Jag var vid naturreservatet igen för några dagar sedan när det var lite uppehåll ifrån regnskurarna, ni har säkert hört om alla översvämningar som är över hela småland just nu så man får vara glad när solen kikar fram då och då.
 
Men sist jag var vid reservatet så fick jag se dessa små unika varelsena som jag har börjat se allt oftare numera då jag bara för några måndader sedan aldrig hade sett en stjärtmes innan, det gäller bara att hålla utkik när man väl är ute så dyker de upp.
Fågel - Long tailed tit - Stjärtmes - fåglar
4
aina [fotoblogg]

Superfina bilder :)

Svar: Tack så mycket! :)
simonpixel.webblogg.se

vasses

SV :Tack så mycket ! :D Fina bilder! :D

Erika

Fina bilder! :)

Svar: Tack så mycket! =)
simonpixel.webblogg.se

Malin Sirviö

Gillar första bilden :)

Svar: Tack så mycket! :)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar