Nature reserve

 
De här bilderna är tagna den senaste gången som jag var vid naturreservatet, samma reservat som jag har skrivit om tidigare men den gången så fick jag se något konstigt långt inne i skogen, ja eftersom jag inte följer stigarna så vet man ju inte vad man kan hitta.
 
Men i alla fall så var det ett vindskydd tydligen som jag hade kunnat behövt en aning tidigare innan jag fann det då det hade regnat ett bra tag. Idag har det dock inte blivit något fotande tyvärr, jag har bara suttit inne vid datorn för vädret är så tråkigt och jag har letat som en tok efter något blilligare alternativ för stabilisering vid filmning. Kanske har hittat något som jag kommer att köpa senare, får se helt enkelt.
Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar