På äventyr!

 
Jag och pappa var ute på nya äventyr för några dagar sedan, eller så mycket äventyr var det väl inte men vi åkte några mil bort till en sjö för att se efter nya fotoställen och ja ni ser ju rambo-farsan på sista bilden haha.
 
Jag känner att jag behöver förklara den första bilden lite grann så ni inte undrar varför man skulle fotografera några skyltar i en skog, men det var lite konstigt på det stället vi var på för det var förmodligen någon som har haft alldeles för mycket fritid efter som vara 15:e meter var det en sådan vandringsledsskylt på en stig som säkert var 1km så det var ju inte några skyltar i den skogen haha.
4
Johanna Kleppe

Underbara bilder!! Älskar nr 2 :)
Om du är intresserad så har jag varit och fotat på Warner Bros Studios där de spelade in Harry Potter! Kika in på min blogg i så fall :)

Svar: Tusen tack! :)
Inte så mycket för Harry Potter men jag ska kolla :)
simonpixel.webblogg.se

Amelia

Härliga foton! Älskar naturen :)

Svar: Tackar! Jo vem gör inte det hihi =)
simonpixel.webblogg.se

EmmA

Den andra bilden - underbar!

Svar: Tackar! :)
simonpixel.webblogg.se

JULIA

Älskar bilderna!

Intreserad av ett bloglovinbyte!? :)

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar