Tävling tema sommar!

 
En ny tävling hos Malin, temat är sommar och man kan vinna en värdecheck på 300kr hos Tvspelsweb. Om jag skulle bli finalist och till och med vinna så skulle jag vilja ha detta, cirkulärt polarisationsfilter och en step down ring.
 
Var med och tävla du också, tävlingen hittar du här!
 
Uppdatering: jag blev en av finalisterna, ni får gärna rösta på mig! 
2
Emelie

Fin bild!

Lycka till :)

Svar: Tack så mycket! :)
simonpixel.webblogg.se

malin [fotoblogg]

grattis! du har blivit en av finalisterna i min fototävling :D nu gäller det att samla ihop röster, tävlingen avslutas den 2 augusti! lycka till :)
http://mkarlstrom.blogg.se/2012/july/finalisterna-i-fototavlingen.html

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar