Crappy day



Dessa bilder på den underliga blomman var dock tagna igår, det var en bra dag men denna dag alltså usch, inte kul...

Jag var nyss ute och fotograferade men det blev bara 50 minuter vara av 30 minuter gick till att prova olika fotovinklar och inställningar. Sedan när jag väl hade hittat några intressanta ställen så började jag fota och efter ca 20 minuter så tyckte jag att bilderna inte blev så bra som jag hade velat och det var svårt att få stativet att stå bra då jag var bland en massa små klippor vid ett vattendrag.

Men eftersom jag fastnade för det här stället så tänkte jag att något bra måste jag ju få till så jag ska inte ge upp och vad händer då? Jo det börjar ju såklart att ösregna så fotograferingen var helt bortkastad, kul kul.
blomma - crappy day - macro
6
Malin [fotoblogg]

Fina bilder :)

Sara Fryk

tack! och tackdetsamma! :) :)

Astrid

Fina bilder du tar!

Niqole ♥

Oj, vad duktig du är på att fota!

Victorias fotovärld

Vilken häftig blomma! Väldigt fin!

Tess -Kervefors Foto & Media

Så vackert! :)

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar