Fråga - inställningar / fotoregler

 
Intressekoll! - Jag funderade på att skriva ett stort inlägg uppdelat i 2 delar, ett om kamerainställningar och ett om fotoregler. 
 
Jag vet ju att många av er som läser min blogg är fotointresserad och kan väldigt mycket om fotografering men även om den här frågan känns som att den inte rikta sig till er så hade jag hoppats på att det här inlägget kan var till hjälp för både nybörjare och för er som har hållit på med foto på ett bra tag. Iso, bländare, slutartid med mera vet jag ju att många är väl bekanta med men som sagt vi måste hjälpa varandra även om man är nybörjare, medel eller pro.
 
Är det någon som tycker att det skulle kunna vara något intressant?
 
I sådana fall skriv gärna det och skriv gärna andra frågor eller om ni har något annat som ni vill att jag skriver om i dessa inlägg.
Fototips - Fråga - Inställningar - Kamera
9
Fotograf Malin Sundin

låter intressant! man kan aldrig få för mycket kunskap :) jag har skrivit ett inlägg om bokeh, som ska upp senare ikväll hehe.

RE: tack så mycket!

Fotograf Malin Sundin

RE. ja men verkligen :)

ska nog lägga upp det inlägget precis innan jag går och lägger mig!

mwiklund - fotoblogg

sv: ja nu när jag kollar från chrome fungerar det ;)!

josefin

Skulle bli jätteglad om du var med i min fototävling i bloggen!! :D

Fotograf Malin Sundin

RE: ja det kändes helt okej! fick nog med viktigaste hehe.

esther

Det tycker jag:)

Cilla

Det låter intressant! =)

Rebecka

SV: Tack för svaret! :D
Jag tycker att du kan ge lite tips om reflexskärman om du har kunskap om det? Typ vilken färg som gör vad och vart man ska ha den, samt vilken storlek man borde ha. Det skulle jag vilja veta iallafall :)

Johanna

Ja gör det! Du är en av mina favoritfotografer! Skulle vara så kul om du gjorde det!! Du ger mig så mycket insperation!

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar