Jag har tagit studenten! 2012!



Jajemen nu var det dags för mig också att ta studenten och våran klass var nog den enda som hade en sjukt bra dj på flaket haha, det var verkligen grymt bra firande! Som jag skrev på Fb/Twitter, var ni nu än följer mig på "Jaha nu var studenten avklarad nästa hållplast" skrev jag lite ironiskt, men samtidigt så är det ju ett nytt kapitel.

Kommer nog visa imon eller inom kort en sak som jag blev extremt glad över, och som jag har saknat och kommer att ha sjukt stor nytta för under mitt fotograferande, håll utikik! :)
8
mwiklund - fotoblogg

sv: härligt att inspirera ! Illustrerar du bara i photoshop eller har du provat på illustrator med? :)



Och tack :D!

Anna - Foto

GRATTIS UNGE MAN! Lycka till i livet Simon :)

Tone

Grattis! :)

elfina

grattis Simon!!

Jonna Erlandsson

Grattis! :D Underbar känsla va?



sv: tack! Jo klart man kan det, men jag gillar mer så som bilden blev, att det bara är "topparna" i fokus. Är kanske en smaksak :)

rebecka

Grattis!! :D

Patrik

Grattis till studenten :D

erika

Stort grattis! :D

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar