John Bauer - Balen



Tänkte att jag kunde ta och visa lite bilder från balen igår och här är dem. Tyvärr så blev det inte så många då det regnade hela tiden men några bilder blev det allt, tur att man har en vädertätad kamera.
4
Anna & Sandra- fotoblogg

Fina bilder du fotar! :)

Andreas

Snygga bilder Simon! :)

Andreas

Sv; Vsg :) Vad har du för dig då? :)

Julia J

Haha okej! Men så är det ju ^^



Ja den är bra, duger fint åt mig och man utvecklas mycket med den, och jag har ju en hel del kvar att lära mig så då är det ingen idé att ha en som är så komplicerad heller:)!

På tal om filmning så är jag ju intresserad av det med, så löpte en Sony idag för hela plånboken ! :D är jättenöjd, men det är ju ingen värsting det heller!

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar