Långa slutartider - Vatten

 
Igår blev det mycket bättre bilder än i måndags då jag bara hann att ta 11 bilder innan det började ösregna men det var inte det lättast att hitta intressanta vinklar och så, då det här vattendraget har blivit ganska så uttårkat tror jag spenderade 1,5 timme i och vid vattendraget.
 
Vilket förvisso gör så att jag kan vara där annars så brukar det vara såpass mycket vatten så man inte kommer åt att fotografera överhuvudtagen. Nu ska jag ut och leta nya ställen inom några mils radie, får allt hoppas att jag finner något nytt och intressant. Ha de!
5
Lara Johansson | LARAMORE

De två första bilderna var riktigt fina!

Andreas

Jodå, det är bra med mig med :) Vad har du för dig då? :)

Andreas

Okej, härligt :)
Jag åt precis, så tar det lugnt just nu bara.
Vad tycker du om nya blogg.se då? :)

Andreas

Sv; Joa, det är nog Beta. Hoppas allt kommer i ordning inom kort :)

Marte Kristine - Photography

Flotte bilder!

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar