Lilla snigel akta dig

 
Idag har det hänt väldigt många roliga och chockerande saker men jag tror jag bara berättar det mest intressanta. Jag gick ut en sväng tidigare idag vid 12 tiden för att fotografera lite spontant och efter en timme så begav jag mig till ett annat ställe där jag också brukar fota och numera är det väldigt högt gräs där.
 
Jag såg en lite fågel vid ett träd men hann inte att ta en bild och med lite erfarenhet så har jag lärt mig att väntar man ett tag så brukar de komma tillbaka till samma träd så jag stod där i cirka 5-10 minuter och plötsligt så känner jag något vid mitt högra ben och jag hann inte ens tänka på var det kan ha varit för något men när jag kollade ner så var det en orm? En katt? Nej det hade man ju kunnat tro först men det var faktiskt en grävling!
 
Haha så i ren reflex så sprang jag åt ena hållet och grävlingen blev förmodligen lika förvånad den och sprang åt det andra hållet. Man var ju verkligen chockad sekunderna efteråt och det ironiska är att jag har aldrig sett en "levande" grävling innan så att få träffa en sån på ett sånt här sätt var ju lite roligt.
3
Niqole ♥

Sv; Tack så mycket!

Andreas

Tja Simon! Allt bra med dig? :)

Kitty B.

fina bilder du tatt (:

Svar: Tack så mycket! :)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar