Magic flowers



Jag var ute för någon dag sedan och tänkte att jag skulle leta rätt på några blommor som jag förmodligen inte hade fotograferat förut och det gjorde jag minsann men jag fick gå igenom den värsta terrängen för att hitta dem hehe. De ser ganska inte så jättesmå ut kanske men de är tagna med macrogluggen så det var dem.

Imorgon är det sista dagen för att lämna in alla uppgifter med för betygen sätts ju snart, hoppas att jag får in alla uppgifter bara så man får sitt slutbetyg till studenten nästa vecka. Gäller att ligga i nu! :)
4
Wilma Stenhardt

Heje!:) Hoppas allt är bra och att saker och ting rullar på.



Jag tänkte bara passa på och fråga när du får sommarlov?!

Kram

bbecka

sv: tack! :D

Ninna

Vackra bilder.

Neha

Vilka fina bilder:D

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar