Överblick - Tamrac expedition 8x

Jag skrev ju igår att jag skulle visa fler bilder och skriva lite mer så här kommer inllägget om "Tamrac expedition 8x" som väskan heter.



Bild 1: Så ser ni att man kan ha ett trebensstativ och på sidorna finns det fack för enbensstativ eller om man har objektiv/tygväskor som man kan få med vissa objektiv som man köper så kan man också ha dem där.

Bild 2: Är de två första facken bredvid trebensstativet och där kan man ha 6st batterier och 8st minneskort, går ju att ha fler där om man vill.

Bild 3: Ett fack för bärbar dator 17" med tillbehör som laddare och andra kablar samt övrigt.

Bild 4: Det stora facket när man öppnar väskan och ja som ni ser så finns det gott om plats. Jag lade i allting som jag äger just nu och ändå finns det luckor kvar att fylla om man skulle haft mer utrustning som t.e.x blixtar och batterigrepp med mera.

Utrymmet är något som jag verkligen inte kommer att klaga över, jag kommer antagligen aldrig behöva ta med mig allt jag äger men det är ju alltid bra att utrymmet finns ifall att.
Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar