PF#23 Häger

Häger? Det måste ha varit en hägring.

Hägrar är ganska skygga fåglar så som många andra fågelarter men det är nog därför jag inte har fått så många och så bra bilder på dem ännu men dessa bilder är också tagna med 1000D och Canon 80-200, hade jag haft mitt Sigma 150-500mm den gång så hade jag ju kommit betydligt nämre. Men det är bara att hoppas på att få se fler så man kan få ta bättre bilder på dem.

And by the way... jag håller ju fortfarande på med filmen om "Djurfotografering" men har gjort ett lite smakprov än så länge som ni kan se här!
3
malin

Tack detsamma! Älskar verkligen den nedre bilden :)

Daniel Lilja

Tycker du får bra bilder med det objektivet du hade, bild nr 2 har du ju fått till kanon och behöver inte komma närmre.

erika

Cool bild den där sista :D

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar