PF#24 Kråka



En av de vanligaste större fåglarna som många kanske tycker är tråkiga att fotografera just därför att dem är så vanliga, jag är också en av dem som tycker att just kråkor är lite sådär kul att fota haha. Dock så är detta en av mina bättre fågelbilder, skärpan är grym och bakgrunden väldigt passande till den svart/gråa färgen.

Jag har för mig att jag vann en tävling med just den här bilden, kanske därför jag tycker om den lite mer då hehe, taget med 80-200mm som många andra. :)
Bird - Fågel - Fågelfotografering - Kråka - rå - svart
2
erika

Sv. Tack så jättemycket!! :D Njuter gör gottegrisen min definitivt!
Verkligen lyckad bild dethär!

Elvira

Super fin blogg du har!
Titta gärna in min & lämna en kommentar eller två!

Kram!

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar