Tips - Djurfotografering 9 min video




Sådär ja! Efter år med frågor om jag kan ge tips i djurfotografering så har jag nu gjort en liten video eller ja liten och liten, över nio minuter blev den tydligen hehe. Hoppas att det är någon av er där ute som lär sig något nytt och skriv gärna vad ni tyckte.
Djurfotografering - Fototips - Tips
7
Rebecka - Fotoblogg

Sv: Nej, absolut inte! Tack!! :)

Amanda - livet,foton,outfit,tips& och kanske ibland lite annat! :)

sv: tack så jättemycket :D

tess

Ha en bra söndag :)

Jonna Erlandsson

sv: tack så hemskt mycket :)

Saga

bra video :}

Julia

Jag kan inte se på videon :(

Svar: Jaså hur ser det ut då, eller vad står det? Har du testat att gå in på min youtubeprofil? Jag kollade inlägget och jag kan se den.
simonpixel.webblogg.se

Julia

Sv: Har testat att gå in på din profil men när jag ska kolla så står det "Detta videoklipp visar innehåll från UMG, som har blockerat det i ditt land av upphovsrättsliga skäl"

Svar: Det var märkligt, sitter du på ett nätverk som inte är svenskt? Det fungerar för mig och jag har testa att se den på mina vänners datorer med och det funkar för dem. :)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar