#4 Vem ska det föreställa?



Efter att jag hade pluggat lite igår så blev det att jag startade igång Photoshop och det ledde till en ny illustration. Det ska föreställa en bloggerska som jag egentligen inte följer så där noggrant precis men jag har börjat kolla in mer och mer eftersom hon gör fina illustrationer. Vem är det? :)
9
erika

Med att fota raw tänkte jag mest på om det är någon skillnad sådär allmänt jämfört med jpeg. :)

Jennifer

Diggar din blogg!

Anna

Vet inte :|



[hahahahahahahahaha]

mwiklund - fotoblogg

sv: jaha, inte alls svårt då med andra ord ;)



Dedär är keela, eller har ja fel? ;)

Emelie

den där bloggaren typ keela eller va hon heter :)

Alice - Bilderbyalice

keela, så 7kt fin :D

Emma

Michaela "Keela" Nilsson :D

Anonym

Keela :D

brander

Keela :)

Svar: Helt rätt! :)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar