#5 Vem ska det föreställa?



Igår skiftade jag mellan att göra illustration i Photoshop och plugga, men Photoshop är roligare så blev mest det och jag gjorde klart den idag. Vem ska det föreställa tro? Jag kan ju säga att hennes fågelbilder är grymma! Hon har även varit på blogg.se framsida för inte allt för länge sedan.

Vet du inte vem det är så fuska lite, gå in och kolla här!
8
SemonieOfSweden - Hanna Widerstedts Fake-Stalker

Du ser äldre ut än 18 :)

SemonieOfSweden - Hanna Widerstedts Fake-Stalker

Sv; Fördel :)

Anna

Satan vilken snygg headerbild du skaffat :D

Felicia (foto & vardag) ♥

sv: tack! :)

Hanna

sv: Tack snälla! :)

Izabella

SV: Tack. :)

Victorias fotovärld

Nämen oj, där är ju jag! Gud så kul att du har gjort en illustration av mig! :) Känner mig riktigt hedrad.

Jag har gjort ett litet inlägg om det i min blogg :)

Tack snälla du!

Beatrice Jakobsson (foto)

fint :D!

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar