All fotoutrustning med!



Idag fick all fotoutrustning hänga med ut, jag tänkte ifall att jag blir ute längre än vanligt så kan det ju vara bra att ha med det. Först så hittade jag inget särskilt att fotografera men efter ett tag så fick jag se några gräsänder, något som jag egentligen tycker är ganska tråkigt att fota men det verkade som de vill bli fotade, helt klart!

Men sedan en bit bort från gräsänderna så såg jag en annan fågel i sökaren som jag inte riktigt förstod vad det var för någon och jag kom väldigt nära den trots att den var så skygg och väl hemma när jag hade kollat lite i böcker och på internet så förstod jag att det var en Knipa "hona", jag trodde det först men den såg inte riktigt ut som de brukar. Första gången jag fotade en Knipa och fick till och med några bilder där den nästa täcker hela bildytan.
4
Linn

Sv: Det är mycket om att sy just nu, då jag håller på att göra ett slutprojekt i gymnasiet, nämligen en liten kollektion. Jag pluggar textil form & design på en internatskola som heter Vackstanäs. Och att göra kläder är faktiskt inget jag vill göra efter skolan, vill hålla på med foto!

ella

sv: Jag har lixom gjort de själv haha, och nej de står inget på det :)

Malin Westman

Sv; Tack, aa men ränderna ska vara där...Det är en textur som jag har lagt på bilden!!

Rebecka Johansson

svar: jag har inte pratat med någon lärare om det ännu så vet därför inte om det är ngn bra idé osv, men det är bara än tanke :D, hade tänkt skapa en helt ny blogg där jag varje vecka har ett nytt fototema. Så varje dag publicerar jag några bilder som har med det temat att göra. Dessutom tänkte jag att en del av projektet skulle kunna va att försöka tjäna så mycket pengar som möjligt på den så man har någon slags eftersträvan också och inte "bara en blogg". Har en kompis som kan ganska mkt om att tjäna pengar på bloggar osv. Vad tror du om det? :) och vad hade/har du?

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar