Bildbomb från CeBIT



Här är några bilder från CeBIT "IT-mässan". Det blev inte så jätte många bilder tagna eftersom man ville ju se på alla saker som fanns och testa dem men cira 75 bilder blev det iallafall och här är ett litet urval av dem.

Jag tror att det är första gången jag lägger upp så här många bilder i ett inlägg, så kallad bildbomd. Jag gillar inte bildbomer så jättemycket egentligen men från event eller liknade så kan det ju vara kul att se lite fler bilder i och med att det är väldigt mycket på den platsen som kan vara kul att se på.
6
erika

Jo, det stämmer. Finns dock inte så stort urval på internetbutiker i Finland som säljer kameratillbehör.. :P De som jag kollat på har inte både minneskort och batteri så blir ändå tvungen att köpa från två olika. :/

Anonym

Lite så jag hade tänkt. :) Men det är bara scandinavianphoto som har både batteriet och minneskortet. :P blir ganska dyrt.. men det är väl värt det?

Jasmin - Halmstads största blogg.

Hejsan hur har din dag varit? :)

Intresserad av ett länkbyte? :)

mwiklund - fotoblogg

Skitsnygg bild på röda bilen! Fastna verkligen för den, liksom snyggt med reflektionen i den :D

erika

Det stämmer. Billigaste jag hittat är 79€, inte riktigt hälften om man räknar om det till kronor. men rätt mycket billigare ändå! :D

Anna

det som lockade mmest var ju audin ju ;)

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar