Fåglarna erkänner våren!



Idag märktes det verkligen att det är vår! Först och främst var det ju väldigt varmt, 15+ tror jag men sen var det ju väldigt mycket liv ute. När jag kom hem och kollade på bilderna så märkte jag att jag hade fotograferat 7 olika arter.

Jag fick även med Stjärtmes på bild, en art som jag aldrig har fotograferat innan. De är ganska ovanliga nämligen, tror det är flyktfåglar om jag inte minns fel. Så nu har det blivit fler bilder till kategorin "Projek - Fåglar"
6
Rebecka - fotoblogg

Sv: Tack så mycket!!



Coolt att du kommit så nära fåglarna!

Saaera [Fotografering]

SV: Tack så mycket!:) Skönt att det är andra som gör det också:)

Victorias fotovärld

Alltid kul att få med lite ovanliga fåglar på bild! Jag skulle också vilja fota en stjärtmes, de är ju så söta!



Sv: Vad bra att du också tror att det är ormvråk, då var jag inte helt ute och cyklade! :)

Annika

Hej. Nu har du fått din länk som tack för att du röstade på mitt bidrag i fototävlingen :)



http://blogofphoto.blogg.se/2012/march/jag-vann.html#comment

Patrik

Så fint :D

Johan

Sedär, lite mer ovanliga fåglar än de jag lyckats plåta!

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar