Gått över gränsen



Nu har väl Alix ändå gått över gränsen...

Haha när jag kom hem idag så var det ovanligt tyst och lungt tyckte jag. Alla hundarna var framme och hälsade vid dörren som de brukar men inte Alix, så går jag in i köket och vem ligger där om inte Alix "chefen" han själv liksom. Konstiga djur man har som ligger och sover på köksbordet men inte helt osannolikt med tanke på att han brukar käka upp viktiga papper som läggs på det bordet.
7
Karolina

Sv. tusen tack!!

Nina

Nog har jag hittat hunden både i sängen och i soffan men aldrig på köksbordet :)

Tess

Hahaha! :-D Känner igen det där i våra katter. De smiter upp där de inte får vara när man inte är hemma.

Författardrömmar

Köksbordet, det var en ny plats att hitta hunden på. men han ser ut att trivas ganska bra där :)

MICHAELA D

Gjorde dom?! :D Måste se om jag kan hitta!

SemonieOfSweden - Hanna Widerstedts Fake-Stalker

Vilken fin hund!

nathalie basurto

hehe :)

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar