Girl in action



Har suttit och testat mig fram med lite nya idéer inför den nya uppgift på estet-lektionen. Men man ska måla med akvarellfräger och penslar nu och det är nog inte min starkaste sida. Jag gör det hellre digitalt men det fick man inte den här gången.

Detta var som sagt bara en test för att se hur det kunde bli. Jag tror nämligen att jag ska göra något liknade sen med akvarellfrägerna, men då ska jag nog göra "Faith" d.v.s huvudpersonen i spelet "Mirrors Edge". Det kan nog bli snyggt.
8
JULIA

sv; Tack så mycket!! Fotade dom här bilderna när jag åkte luftballong :)

Erika

Sv:

Nej verkligen inte! Blev jätteglad av statistiken, dock fick jag lite press att jag skulle blogga lite mer. Men fotoinspirationen är inte på topp haha :)

Therese Anti

Hei hei, er fast leser, men kanskje ikke så flink til å kommentere! Er fra Norge, og redd for at du ikke forstår meg. Hehe!



Lurer på om du kan se og vote denne filmen? http://www.youtube.com/watch?v=cyp-QxPmVuc

emmawagenius

sv: Vilket det var också! :)

Sassäh ᵔᴥᵔ

Hallojs kära du! :) Hoppas du får en underbar tisdagkväll. Lust att eventuellt göra ett bloglovinbyte? :):) KRAM.

nojjz.blogg.se

Sassäh ᵔᴥᵔ

sv: härligt! :):) jag har nu lagt till dig och blev nr 58 :):) KRAAM.

nojjz.blogg.se

catarina

sv. tack! :)

Saaera [Fotografering]

SV: Tack så mycket:)

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar