Kaninchen - Film från gårdagens fotografering





När jag fotograferade igår så passade jag på att filma lite också och gjorde därför en liten film igår som ni kan se här. Det är faktiskt första gången som jag använder Vimeo också. Vimeo ska tydligen har den bästa kvalitéen men det tog hur lång tid som helst att ladda upp, det var lite synd och man får bara ladda upp 500mb i veckan.

Mina 1080p filmer på 2-3 minuter brukar bli över 500mb så vet inte hur jag skulle kunna ladda upp dem men detta var ju bara ett test också, man måste ju testa för att veta vad hur saker och ting fungerar, inte sant? =)
10
Felicia Andreasson - Foto

sv: Tack! :D



Jätte fin film!

tava

aaaaaw va söta

ella

sv: Tack detsamma!

Alice - Bilderbyalice

sv: tack :D

Hanna

sv: Tack så mycket! :D

Emelie

Haha yeey:)

Johanna Fåglund - Foto

Sv: Tacktack :))

SandraAngeliqa ❥

Söt hund på headern!

M I C A E L A S - En blogg om mig, mode, fotografi och annat kreativt!

SVAR: Tack så mycket :)

Jenny:

Du är grym! Fattar inte att du kunde få fast så mycket fint på en så kort film. Bra jobbat :D

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar