PF#20 Fiskmås



En väldigt vanlig fågel egentligen men jag tyckte att jag fick till den här bilden ganska bra, det mesta av kroppen är i skuggsidan förutom huvudet som då lyfts fram.

Om jag inte minns fel så är även denna bilden tagen med det gamla 80-200mm objektivet så som många andra bilder är för jag hade fotograferat ganska så länge innan jag skaffade Sigmat som är 150-500. Nu använder jag nästan alltid det när jag ska fotografera fåglar.
2
erika

Sv. Jag tycker du skulle kunna "ta" bilder från IMDb. Ifall någon vill läsa mer om filmen kan den ju klicka in sig på länken och kolla mer. :) Men som sagt det är bara min åsikt! ^-^



Jättefin bild! Gillar frihetskänslan i den! :)

Isabelle-Stil.Foto.Personligt

Hejsan!

Grymt fina bilder du tar! :)

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar