Studentmössan & kanske en ny kategori



Idag kom fick jag hem min studentmössa, lite senare än alla andra kanske men jag efterbeställde den hehe. Lite konstigt att det heter mössa egentligen, jag tycker nämligen att det kan heta allt annat förutom det. Det kan t.e.x heta keps, hatt eller basker men mössa känns det inte som, jaja ändå bara ett namn.

En eventuellt ny kategori?

Nu ikväll ska jag ta och se den nya Happy feet 2. Det ska bli spännande och se vad den kan handla om och då kom jag på en liten sak i samband med det. Jag vet inte om ni vet att jag är väldigt filmintresserad, jag tror jag är uppe i ca 3000 sedda filmer under de senaste åren och funderade därför på att kanske skapa en ny kategori där jag skriver om både gamla och nya filmer och vad jag tycker om dem, är det någon som skulle vara intresserad av det?
7
Jessica Bjelk

sv; Tack så mycket! :)

Malin Sundin

RE: dock brukar jag inte "fängsla" mig vid vilket bländartal jag använder utan brukar fota och sen ändra efter tycke lixom :)

emma

Good morgon :) Fin blogg :D

erika

Jag tycker att det vore intressant om du berättade om filmer du sett! :D Alltid roligt med nya filmtips!

swanin

Snygg studentmössa

Tone

Tycker absolut att du kan skriva om ditt tycke och smak för olika filmer. Det är alltid roligt med filmtips! :)

Aila

Vilket företag beställde du ifrån? Alltså studentmössan? :)

Svar: ABC-gruppen tror jag det var. :)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar