Tävling - tema djur



Nu är det tävling hos Linda och temat är djur. Man kan vinna ett close up filter och om jag skulle vinna så skulle jag vilja ha detta!

Jag tror inte att jag har visat den här bilden på bloggen förut för det var väldigt länge sedan som jag tog den men jag gillar den starkt. Vill du också vara med och tävla så hittar du tävlingen här!
5
Ayan

otroligt vackert!

claudia

Gillar du att fota ? då kan du vara med i min fototävling som jag har igång på bloggen nu:http://claudiiasfoto.blogg.se/2012/march/fototavling.html#comment

Erika

Sv:

Jag älskar historia, mitt favoritämne om man bortser från foto och mediaproduktion. Mina favoritdelar är nog andra världskriget och franska revolutionen, tycker första världskriget är lite tråkigt att läsa om :)

Jungarå Fotografi

Svar: Tack för ditt bidrag! Jättefin bild!

Johan

Kan du ge några tips för de som vill fotografera djur? Tider på dygnet de är framme och hur tips på hur man kommer så pass nära.

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar