TIPS - Ebooks & magazine

För några dagar sedan så hittade jag den här sidan "Issuu" och jag hade aldrig sett det innan. Det finns riktig coola online-tidningar på den här sidan och det är både privatpersoner och företag som gör dem.

Jag var ju bara tvunga att testa det idag så jag gjorde en liten tidning, absolut inget proffsigt/seriöst utan det var mest för att testa hur det fungerar, alltid lika roligt med nya saker. Läs gärna fototipsen om ni är intresserade, rubriken är överdriven "de bästa råden" haha det är nog inte de bästa riktigt men jag visste inte vad jag skulle döpa det till.

Vad tycker ni om tidningen? Har använt sidan och gjort någon tidning? vore kul att se någon annans. =)
2
mwiklund - fotoblogg

sv: Oj visste inte ens att det var en audi, inte bra på bilmärken ;)



Men om det va strålkastare överallt förstår ja att du nästan blev bländad!



Kan man göra sånnadär själv gratis? :O

erika

Fin tidning! :) Kunde du kanske ge mer tips om att fota raw. Också vilka redigeringsprogram som funkar att redigera raw i? :)

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar