Viol



Erkänn att man inte kan hålla sig ifrån blommorna med kameran när man ser att det dyker upp fler och fler, de måste helt enkelt fotograferas. Idag blev det att jag fotade lite Viol, våga mig inte ens på att försöka komma på vilka med tanke på att det finns några hundratals violsorter.
6
Annika

SV: tack så mycket :D

kaffehörnan

Vad duktig du är

Anonym

Så sant så! :) Fast här har det inte kommit upp några blommor än.. Får titta på dina bilder istället! :D

Emma

Hej! Nu är jag tillbaka i bloggen igen! måste be så hemskt mkt om ursäkt för dålig uppdatering och dåligt med svar på kommentar. Mamma har opererat ryggen och jag har varit hos några vänner medans mamma varit i stockholm och gjort operationen. Men nu är jag tillbaka som vanligt igen och förhoppningsvis kanske du vill fortsätta ha kontakt med mig :)



Allt bra med dig annars? hänt nått roligt medans jag varit borta?



Kram!

Emma - emmaeriica.webblogg.se

Kattis

Väldigt fina bilder :)

Anonym

Den blå blomman heter Skilla tror inte den tillhör violsläcktet men jag kan ha fel

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar