Filmtips - Mousehunt



Det var bra länge sedan som jag gjorde ett filmtips-inlägg så nu tänkte jag tipsa om en gammal film som jag alltid såg på när jag var liten men så för några dagar sedan så kom jag på den filmen och såg den igen. Den är riktigt rolig och som ni förstår så handlar det om en mus och den här musen låter sig inte överge sitt hem i första taget.

Filmen är alltså en komedi som handlar om två bröder som ärver ett stort hus av sin far och som visar sig vara ett mycket värdefullt hus som de sedan ska försöka sälja på auktion för 20 miljoner. Men huset har redan en inneboende där, "the mouse". Bilden för övrigt är egentligen ingen mus utan en av råttbebisarna hehe så ni inte stör er på det sen.
4
EmmA

sv: tack! :)

Cassandra

Sv: Åh, visst är det =) Superfint! Ska faktiskt ta en promenad där omkring imorgon.

Johan

Såg också på den filmen som liten, sjukt bra ;)

Rebecka

Såg dig i tidningen idag! Kul :D

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar