Finalist i vårtävling!


Ni får jättegärna rösta på min bild om ni tycker om den, den finns här!

Nu är jag en av finalisterna i Tvspelsweb's nya tävling och temat är "vår". Ni får ju givetvis rösta på någon annan om ni tycker att deras bild är finare. En intressant sak med är att jag var den enda som vågade ta ut svängarna och belysa våren utan att ta en klassisk blombild.
7
Julia

Tack :)

erika

Sv. Tack så mycket! :D

Jarina / foto

Svar: Tack tack! :)

ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Superfin bild! :)

Victorias fotovärld

Jättevacker bild! Har röstat på dig :)



Sv: Jaså, är prickarna hjärtformade! Vad fint!

emmajenniie

Svar på kommentar:

Jag kommer inte ihåg, för jag råkade ta bort det (a)

Becka [fotoblogg]

Riktigt fin bild! :)

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar