Hämtade ut vinsten idag



Jag är med på bild, min kamera är med så vad är det som är nytt? Jo enbentsstativet eller "monopod" om man nu vill kalla det så. Jag kunde ju inte hålla mig länge idag tills jag provade det och det var hyfsat bra faktiskt trots att det var det billigaste som fanns, så det kommer nog upp några bilder imon som jag tog med stativet.

Tack till alla som röstade på mig föresten, bilden jag vann med kan ni se här!
4
E L I N - a photo story

SV: tack så mycket!

Ronja

Riktigt fina bilder du har här på bloggen! :)

A.L.M.A.S.F.O.T.O.N

Grattis :) Cool bakgrund, hur har du gjort det?

ellinor sjöberg. Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Otroligt roligt, Gratttis till vinsten :). Bilden var även mycket fin, vilket klick du gjort :D



sv; Tack så varmt mycket :)

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar