Lille Hacke



Det är många hackspettar ute nu för tiden, lite konstigt att jag valde att skriva rubriken som jag gjorde "lille hacke" med tanke på att den här arten heter "Större hackspett" men det gjorde jag bara för att den hackspetten på första bilden var väldigt liten. Det kanske inte ser ut så på bilden men den var nog den minsta större hackspetten som jag har sett haha.
11
erika

Grymma bilder! Fotar du alla (de flesta) av dina fågelbilder nära där du bor? :)

erika

Sv. Jo, jag håller med citatet! Man måste bara se med "rätta" ögon. :) Ja, jag tänkte bara att du lyckas fånga mycket olika fåglar och så inom, ett förhållandevis, litet område. Bra ställe att bo på som fotograf antar jag. :D

Jessica - FotoBlogg

SV; Det är riktigt kul så det borde du verkligen! :) Kulorna är inga problem för mig, och kameran har extra skydd! :)

Cornelia

svar: Ja det är inte det bästa... Men tack för din kommentar!! :D

Cornelia

Svar: Vad roligt att höra, Tack. Ja jag gör vad som helst för en bra bild ;)

Cornelia

svar: alla gånger! ;D

Cornelia

Svar: Det låter bra! :D

KarinHannaIsabelle- photography

Fina! :D

Julia Hill

sv: Åh tack så jättemycket, fina bilder här med :)

Anonym

Sv: Åh, tack så mycket! Parken finns i Puerto de la cruz, som ligger i teneriffa. :)

Becka [fotoblogg]

Jättefina bilder!

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar