Pf#22 Storskrake



Den var ett bra tag sen jag tog den här bilden men den är lite speciell för ja som ni ser så är det väldigt många ungar och om ni tänker efter så brukar ju inte en fågel få så många ungar men sen läste jag mig till att Storskrake kan faktiskt gå ihop flera familjer och ta han om varandras ungar.

Jag tror det är cirka 20 stycken på bilden men jag har för mig att det var ytterligare några till som jag tyävrr inte fick med på bild, men det blev ganska många på den här bilden ändå.
5
Linafoto

Svar: Taack så mycket :D

Erika

Sv:

Tack så mycket! :)

♡ ♥ malin palin johansson

nej shit va söt bild!! ^^

LINDA [fotoblogg]

Sv: Tack så mycket! :)

ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

sv: haha ja det hade varit grymt att ha en sån ritbräda! Men synd att de är så himla dyra.



Höhö precis, det var nördmuggen jag snackade om! :P

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar