Real beauty



Det är verkligen svårt att få till bra bilder på blommor, eller ja det är inte så svårt med tanke på att de är naturligt vackra men det är dock svårt att få några unika bilder på blommor.

Husdjur och blommor är nämligen bland de vanligaste motiven som finns på internet, med eftersom de är väldigt enkla att fotografera, de finns alltid nära till hands och de är oftast väldigt fina.

Vet inte riktigt hur man ska få till speciella bilder på blommor men idag försökte jag mig på att försöka få en kall känsla och en varm känsla genom att välja passande bakgrunder och vänta in rätt ljus och jag tyckte det blev rätt så bra resultat.
6
Kajsa

Härliga färger i bilderna=)

j u l i a

Sv; tack! :)

corny

Fina bilder :)

Miss Sunshine

Jättefin blogg med superfina bilder :D

Louise

Jag har tagit upp frågan i min blogg om vikt. Det är väldigt mycket som pratas om det nuförtiden. Och jag skulle gärna vilja höra din åsikt om det. Vad är rätt och vad är fel enligt dig? Många blir mobbade för att de inte har rätt kropp eller rätt vikt. Hur ska man se ut enligt dig? :)

Louise

Sv: håller verkligen med dig. Alla borde få vara precis som dem är utan att behöva mobbas för att dom är den dom vill vara.

Vad det gäller Isabella tror jag verkligen hon står upp för sin sak, och det är ju väldigt starkt gjort av henne.

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar