Strong sunlight

Canon 7D + Tamron 90mm 2.8

Jag var bara tvungen att passa på att fotografera den härliga ljuset som var igår precis innan solen skulle gå ner och även fast det är en aning överexponerat så blev det ganska effektfullt, tycker jag iallafall.
10
hanna

Du lyckas fånga ljuset på ett otroligt fint sätt i alla dina bilder, jag älskar det!

Linnea

sv, jag vet men jag är liksom uppvuxen med Nikon. Fick min första Nikon kamera när jag var runt 2-3 år.



Ha en fortsatt bra dag! :)

Caroline

WOW! Du er døds rå til å ta bilder! Blir super sjalu! :D

erika

För mig som gillar lite överexponerat ibland så är det jättefina bilder! :)

Anonym

tackar vad görs annars då?

Anonym

ne ok, jag lyssnar på burzum, har varit och handlat ska la dra efter 5 nån gong på en spelning här i göteborg åker hem till boxholm i morgon. ungefär så sen interviewar jag band i mälan åt

Erika

Fina bilder det blev! :)

Petronella

Åh satan i gatat vilka fina bilder!

Sara

Väldigt fina bilder! Gillar att de ser guldiga ut! :D

Anna

Väldigt vackra bilder. Älskar ljuset :)

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar