Testade enbensstativet



Igår så testade jag ju som sagt mitt enbensstativ för första gången och det var helt okej som jag skrev igår och de här bilderna som ni ser ovan kom jag hem med igår. Kan ju inte påstå att ett enbensstativ gör skillnad på bilderna men visst var det lite stadigare än att fota på frihand, dock är man ju mer rörlig på frihand.
9
Elisabeth

Jättefina bilder =)

Elisabeth

Så lite så =)

Julia Hill

sv: ja, jag vet men har lite bildbrist för tillfället, fett snygga bilder btw :D

Veronica - var dig själv, för alla andra finns redan

Vilka UNDERBARA bilder, man blir så fruktansvärt glad av dem! Tack för det :D

Elinor

Snygga bilder! :)

Veronica - var dig själv, för alla andra finns redan

SV; Det var så lite så! Antar du har fotat länge ??

LARAMORE ᵖʰᵒᵗᵒᵍʳᵃᵖʰʸ ♥

Åh, så sjukt fint.

A.L.M.A.S.F.O.T.O.N

Kan du inte göra ett inlägg med tips om hur du fotar djur i naturen? Så himla bra bilder, hur gör du?

Nikoninan

Härliga bilder! Finns inget roligare att fota än djur :)! Översta bilden var härlig, älskar när man får en bra bild i flykten.

Svar: Håller med! Favoritkategorin är nog vildliv. Tack så mycket, ja det känns som bra tajming när man får en sådan bild. :)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar