Illustrera känslan

 
Dessa bilder togs för bara någon dag sedan men jag redigerade dem idag, och jag valde att göra dem i svartvitt eftersom jag kände att det illustrerade "känslan" rätt bra som är nu, inte höst och inte vinter utan något tråkigt mellanting med bra dimma. Tänker hela tiden på filmen "The Mist" när jag är utomhus haha, en bra film föresten.
 
! Imorgon där emot så kommer jag lägga upp några bilder som förhoppningsvis är något alldeles extra, jag har blandat både fototekniker och redigeringsvarianter, jag ska börja redigera dem ikväll så hoppas att de blir som jag vill, snart ska jag ut och ta lite fler bilder så jag har lite mer material att jobba med.
5
novemberskratt.blogg.se

Otroligt vackert!

Svar: Tusen tack! =)
simonpixel.webblogg.se

Hanna Eklund

hej=) vad har du för program för att göra bilderna så där fina? =)

Svar: Hejsan! Jag använder många olika program beroende på vad jag ska göra. Det finns en knapp i menyn "min utrustning", lättare att läsa allt där. :)
simonpixel.webblogg.se

Linnea [fotoblogg]

Jättehärliga bilder! :)

Svar: Tusen tack! =)
simonpixel.webblogg.se

sofian

alltid lika efektfullt med svartvitt...

Svar: Åhja! :)
simonpixel.webblogg.se

Thommy LA Gunnarsson

Ubersnygga bilder. Ha en fin dag.

Svar: Tackar! Detsamma! :)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar