New jacket

 
För några veckor sedan så klickade jag hem den här jackan från National Geographic och nu har jag fått hem den så det är najs! Jag har alltid tyckt om den här typen av sport-jackor när man är utomhus och fotograferar så jag har två stycken likadana sen innan fast i annat märke då.
 
Det bästa med dem är att de tål vatten väldigt bra och håller värmen sjukt bra också, jag tycker den här jackan är bättre än min vinterjacka till och med, det kanske låter konstigt men den håller värmen bättre.
 
Jag tyckte att bilderna kunde bli lite ointressanta om jag bara redigerade bilderna vanligt, så jag har gjort mycket Cross-Processing som ni kan se och jag har även lekt väldigt mycket med "ljuseffekterna" i Photoshop, ett verktyg som har blivit riktigt bra i nya CS6.
1
Lisa

Snygg! :D

Svar: Tack! :)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar