Tävling - Vinn en teckning!

 
För några dagar sedan så fick jag ett tips av Anna om att vara med i hennes tävling där man kan vinna en teckning. Jag har sett hennes blogg då och då när jag har letat efter inspiration till mina illustrationer på internet och jag kan inte säga annat än att hon är sjukt grym på att måla/teckna!
 
Motivering:
 
Jag tycker ju att tävlinga är väldigt roligt så självklart är jag med och mina bidrag är min systers hund Izo, ett bidrag är från när han var en lite valp. Jag tycker så klart att det skulle vara väldigt roligt att vinna då jag uppskattar den här konstformen väldigt mycket, men det skulle vara väldigt roligt att få ge denna teckning som julklapp til Izo´s ägarem d.v.s min syster.
 
Tävlingen avlsutas fredag den 23/11 och man har möjlighet att skicka in fler bidrag, tävlingen hittar ni här!
2
Art by Anna

Kul att du är med! Fina bidrag :)

Svar: Roligt att få vara med, kommer bli spännande. Tack så mycket! :)
simonpixel.webblogg.se

Mathilda - PHOTOGRAPHS

sv: Ja, visst är det vackert. :)

Vilka fina bilder!

Svar: Tackar! =)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar