Motljus vs medljus

 
Sist så skrev jag om att göra ett "motljus vs medljus"-inlägg, detta blir inte så ingående som jag tänkte eftersom jag inte hittade så mycket bra bildmaterial. Som ni ser på bild ett och två så är det motljusbilderna och den sista är medljus, vilket blev bäst? 
 
Jag skulle inte säga att något av det är bättre eller sämre utan det är två olika slags bilder och det beror lite på, vad man egentligen vill ha för slags bild. Medljus kan jag känna att sådana bilder är lite dokumentära/verkliga och i det här fallet är ju färgerna lite skarpare. Medan motljusbilder är lite mer fantasy och lite mer dramatiska och även färgerna är lite softare, som hela bilderna är.
1
Mela

Vilka coola bilder :)

Svar: Tack så mycket! :)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar