Hur jag redigerar bilfoto!

 
 Full HD för bästa kvalité!
 
Nu så har jag gjort en video eftersom en av er läsare hade efterfrågat en och den handlar om hur jag redigerade den här bilbilden som jag tog för några dagar sedan. Jag hade tyvärr inte kameran till hands när jag spelade in detta så vi får hoppas att ljudet är tillräcklig "okej" endå.
 
Hoppas ni förstod och att något kanske var till hjälp, skriv gärna om fler tips ni vill att jag ska göra, kan både vara video/bilder-text om redigering eller annat om foto.
2
hemlig beundrare

Fan vad du är grym, älskar din blogg och dina bilder.
En fråga, har du flickvän?

Svar: Haha skön asså! :)
simonpixel.webblogg.se

Rebecka - Fotoblogg

Tack så jättemycket! :D Ska kolla den när jag har slutat jobba så jag kan koncentrera mig :)

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar