Tävling - Timing

 
Nu har Gallerix startat en tävling med temat "Timing" med beskrivningen, "Har du tagit en bild med riktigt bra, dålig, ironisk eller "en gång i livet" - timing så är det här tillfället för dig."
 
Om ni gillar min bild så får ni gärna rösta på den här! Och var med själva i tävlingen, det är verkligen fina priser som delas ut till vinnarna. Jag gillar även att det finns två stycken som vinner 1:a pris, den med flest röster och en som juryn väljer ut, så man behöver inte ha flera tusen vänner på Fb för att vinna.
7
jakke röntynen

Hejsan Simon,

Härlig blogg du har samt fina foton.
Mvh Jakke R.

Svar: Tack så mycket! :)
simonpixel.webblogg.se

Sanna - Livet med Wilton

Tack för tipset, la upp en bild jag med! :)

Svar: Det är härligt, lycka till! =)
simonpixel.webblogg.se

erika

Sv. Jo,det är rätt tidskrävande. :P Hur menar du med slutartiderna? :) Men jo, det tar sin tid. Och övning ger färdighet! ;D

Svar: Jadå, öva och experimentera är det som gäller med allt hehe. :)
Det kändes som du hade haft ganska kort slutartid, så molnen var lite hackiga, så man kanske skulle ha slutartiden lite längre på varje bild. :)
simonpixel.webblogg.se

AW - Fotograf

Åh tack så jätte mycket :)

Nina

Den där bilden gillar jag. :) Och säkert inte så lätt få :)

Svar: Härligt, nä det var det verkligen inte :)
simonpixel.webblogg.se

Anneli - A'la Foto

Tack för tipset! Det vore kanske något att ställa upp i! Skitläcker bild och jag är gryyyymt avundsjuk på din timing och tur här!! Jag älskar korrar och denna är magisk!! Grattis!

Svar: Bara trevligt om fler är med! :)
Tack så mycket, ja det var verkligen värt att vänta länge på att den skulle komma ner och dricka. :)
simonpixel.webblogg.se

Fotograf Annie

Det där var verkligen bra tajming, jättegullig ekorre och superhärlig ögonblicksbild :)

Svar: Tack så mycket! :)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar