Gratulationskort på Facebook

 
För ett tag sedan så fick jag för mig att göra lite egna "gratulationskort" på Facebook när man ser alla som fyller år. Har ju givetvis inte tid att göra till alla men då och då när jag får lust så blir det en och annan. Dessa var föresten till 1. Anna & 2. Robin.
 
Det kanske är lite roligare att få ett sådant än bara "grattis" eller? :)
1
i ♥ p h o t o - Tilda

Kan du inte visa hur du gjorde dessa bilder? :)

Svar: Hejsan, får ofta frågan om jag kan göra en video och visa, men jag känner att det skulle bli en väldigt lång video då, men jag kan säga vilket verktyg som används = http://simonpixel.webblogg.se/2011/may/lasarfraga.html med det så kan man göra former och sedan högerklicka för att fylla i färg. Kolla på youtube genom att söka på Vector/Illustrations :)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar