Let's Shoot #4 - Tema: Surrealistiskt

 
Den här månadens tema fick en ju verkligen att tänka kreativt och att försöka använda sin fantasi, men till slut så hade jag så många idéer så jag visste inte riktigt vad jag skulle hitta på. Till slut så tänkte jag utmana mig själv och välje ca 4 slumpade bilder och försöka göra något av det. Det blev en rymdstation kanske haha, man får själv välja vad det ska föreställa, men något i det stuket ser det ju ut som. Såg att bilden blev lite pixlig men det kanske blir så när man försöker komprimera en 1,3 GB stor bild.

Projektet "Let's Shoot" går ut på att Jag, SofiaInaHanna & Fo slumpmässigt väljer ut ett tema i början av varje månad och under den månaden tar fram vår kamerautrustning och själva tolkar och slutligen publicerar varsin bild som vi tycker passar in på temat. Om ni vill följa projektet och se alla bilder så kan ni göra det på våran Facebook-grupp som ni hittar här!
1
erika

SV. Tack! :D Verkligen stort tack! :D Roligt att du gillar den! ^-^

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar