Fåglar i regnet

 
Idag har det regnat under hela dagen i princip så det har ju inte varit så där jätteroligt men utrustningen tål ju lite regn och det gör ju jag också för den delen så jag begav mig ut en sväng med telet och fotade lite när jag fick lite tid över.
 
Egentligen skulle jag fotografera en nötskrika som var i trädgården för de är ganska ovanliga, åtminstone i dessa trakter, men den brukar inte stanna så länge när den är här och samma sak var det idag också. När jag kom ut hade den redan flygit iväg så jag fick leta upp några andra motiv i närområdet.
8
aina [fotoblogg]

Såå fina bilder :)

Svar: Tackar! :)
simonpixel.webblogg.se

Amanda

Riktigt härliga färger i bilderna!!

Svar: Tusen tack! :)
simonpixel.webblogg.se

Anna

Svar: Tack! :D Du tar verkligen fina bilder,tyckte speciellt om dom med vattendroppar!
Ha en fortsatt bra dag! :)

Svar: Varsågod! Åh tackar! :)
simonpixel.webblogg.se

MATILDA

fina foton!

Svar: Åh tackar! :)
simonpixel.webblogg.se

Olivia

Jätte fint! :)

Svar: Tack så mycket! :)
simonpixel.webblogg.se

Enea

Så fina bilder!

Sv: Tack så jätte mycket!:)

Svar: Tackar! :)
simonpixel.webblogg.se

Emme

Fina bilder! Hur får du fågeln i perfekt fokus?

SV: Tack så mycket! Ja det var väldigt gott!
Kan vara så ja :) Tycker även att det kan bli lite störigt om det dessutom är dåliga bilder på en annars ganska god rätt. Det förstör hela inlägget (och ibland även bloggen också) tycker jag :/

Svar: Tusen tack! Just de här bilderna är tagna med manuell fokus, för auto-fokusen kunde inte hantera alla grenar som var i vägen.
Ja men precis!
simonpixel.webblogg.se

Maja

Det där lyckades du bra med :)

Svar: Åh tack så mycket! =)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar