Nötskrikan gömmer sig

 
Idag fick jag se nötskrikan igen genom köksfönstret och den här gången tänkte jag ge det en chans, så jag sprang upp på övervåningen och hämtade kameran med telet på och begav mig ut, inga ytterkläder fick jag på mig heller. Men skygga som dem är så försvann den ganska så snabbt, men jag gick efter en bit.
 
Grannarna måster ju tro att jag är lite märklig som springer ut med ett stort tele, inga ytterkläder och Foppatofflor haha, och innan dess hade jag stått i komposten för att försöka få syn på den över staketet.
 
Det är lite märkligt, att när vi "jag och pappa" hade skaffat oss det telet så fick jag mycket bra bilder på en nötskrika men nu på senare tid har jag fått lära mig hur skygga det faktiskt är och när de är kvar på platsen så ska de alltid gömma sig bakom något som ni ser på bilderna.
 
Hoppas på bättre lycka nästa gång!
1
Anna

Ja visst är det svårfotade, det gömmer sig alltid. Men du har ju lyckats få två fina bilder här. :)

Svar: Åh tack så mycket! :)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar