Vinterpromenad

 
Idag blev det allt en kall och blåsig vinterpromenad med familjen i naturreservatet och alla hundarna var så klart med. Det var ju till och med lite sol idag så Alix och Samo fick stå lite modell för mig på en träbro eller rättare sagt, de begärde det av mig haha.
 
Innan promenad så var vi och köpte oss en gran också men utbudet var ju inte så stort så ja den ser lite rolig ut men det får en gran göra antar jag hehe, får se hur det blir när vi ska pynta den med och så. Får hoppas på sol imorgon med så det kanske kan bli en fotorunda till innan helgen är slut. Jag får nog fundera lite ikväll på vad för något jag ska fota och vart jag ska någonstans.
6
Ghugge

Fint ljus på vackra hundar..trevlig lördagskväll!

Svar: Tack så mycket! Detsamma! :)
simonpixel.webblogg.se

Emme

Riktigt fina bilder! Fint ljus!

SV: Tack! :)

Svar: Åh tackar! :)
simonpixel.webblogg.se

Annika

Så fina bilder :)

Svar: Tackar! :)
simonpixel.webblogg.se

Caroline Lundberg

Fina bilder!!
Glad andra advent! :D

Svar: Tack så mycket! Detsamma! :)
simonpixel.webblogg.se

Linafoto

Svar: Taack :) Vad kul att du gillade den!!

elin

Åh, så söta hundar! :)

Svar: De tackar för komplimangen! =)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar