Före & Efter - Slottet

 
För någon dag sedan så hittade jag lite material från ett skolarbete jag gjorde "Januari 2012" och mitt i allt så hittade jag lite bilder på Kalmar slott, så jag tänkte att jag ville ge mig själv en utmaning och försöka redigera till något fint.
 
Det var från början inte tänkt som en panorama utan det är faktiskt bara två bilder, för jag fick inte med slottet på en bild. Sedan så funderade jag lite på vad jag ville göra med bilden och kom fram till att jag ville göra den varmare och mer dramatisk. Det kanske inte låter så svårt men det är ganska svårt att få en idé till att det ska se ut exakt som man vill och den tråkiga himlen var inte så lätt att jobba med men det gick till slut, som tur var så var den ju inte utfrätt.
 
Jag lade upp bilden tidigare idag på en facbookgrupp som Kalmar har, kolla gärna in den -> Här! Blev så glad när den fick så pass mycket respons.
3
A.L.M.A.S.F.O.T.O.N

Riktigt snygg bild! Såg den på Facebook och blev helt amazed :)

Svar: Åh tack så jättemycket! :)
simonpixel.webblogg.se

Erika - fotoblogg

Jättesnygg bild!

Svar: Tack så mycket! :)
simonpixel.webblogg.se

erika

Riktigt riktigt snyggt redigerad! Verkligen varmare och mer dramatisk! :)

Svar: Tusen tack! :) Roligt när en idé fungerar i praktiken. :)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar